MÜHENDİSLİK YEMİNİ 2013-14 GÜZ

2018/-2019 Güz Dönemi Danışman Listesi



İnşaat Mühendisliği Türkçe Programı Akademik Danışman Listesi – Güz 2018/2019


İnşaat Mühendisliği Türkçe Eğitim dili Programı (2D) 2018/19 Güz dönemi
öğrencilerimizin Akademik Danışman Listesi aşağıdaki gibi düzenlenmiştir.
Öğrencilerimizin gerek kayıt dönemi gerekse sonrasında akademik danışmanlarını
ziyaret etmeleri ve dönem içerisinde akademik performansları ile ilgili bilgi
paylaşımında bulunmaları sorumlulukları gereğidir. Her ne kadar da tüm akademik
işlemler elektronik ortamda yapılıyor olsa da, tüm öğrencilerimizin akademik
danışmanları belli aralıklarda 
ziyaret etmesi ve her konuda en iyi ve uygun yölendirmeyi almaları
beklenmektedir. Bölümümüzde geleneksel hale gelmiş bir uygulama olan her ayın
ilk haftasında öğrencilerin danışmanı ziyaret etmesi sırasında, varsa herhangi
bir sorun tartışılabilir veya sadece öğrenci danışman ilişkisinin en azından hal
hatır sorma yolu ile aktif tutulmasına olanak sağlanır.


 




AKADEMİK DANIŞMAN



ÖĞRENCİ NUMARASI



Ofis No.


Doç. Dr. Umut
TÜRKER




·        

Türkçe Program
Koordinatörü




·        

İkinci Danışman



Yeni Kayıt Öğrenci (İç veya Dış Transfer ve DGS)



CE 231


Behnam RAFEI



090650-140123



CE 235


Aliye DALCI



140127-15450185



CE 143


 


 


 



Elif Nazlı AKBAŞ



16000050-18330625



CE 243


 


 


 



Oğuz KARAYEL



17000077-18330625



CE 243


 

MEZUNİYET TOPLU FOTOĞRAFI (2015-16 Bahar)

Sevgili İnşaat Mühendisliği Bölümü Mezun adaylarımız,
Bu yıl basılacak olan yıllıkta yer alması için bölümünüzde tüm öğretim üyeleri, araştırma görevlileri ve personelin de olacağı toplu fotoğraf çekimi yapılacaktır. Lütfen 6 Mayıs 2016 Cuma günü saat 14:00’de bölüm bahçesinde bulunan Alev Ağacı altına geliniz.
Prof.Dr. Özgür Eren
Bölüm Başkanı

Ödev/Rapor Teslim Ofisi CE108

TÜM ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!!!

ÖDEV TESLİM OFİSİ
CİZİM ODASININ KARŞISINDA BULUNAN
OFİS CE108’E TAŞINMIŞTIR.

AYRICA

TESLİM OFİSİNE YAPILACAK TESLİMLERİN OFİS ÇALIŞMA SAATLERİNDE
(HAFTA İÇİ HER GÜN: 10:30-12:30 VE 14:30-16:30)
İMZA KARŞILIĞINDA VE TESLIM FORMU (KAPAK) İLE BİRLİKTE YAPILMASI GEREKMEKTEDİR.

ÇALIŞMA SAATLERİ DIŞINDA KAPIYA BIRAKILAN RAPORLAR DERS HOCASINA ULAŞMAYACAKTIR.

ÖDEV RAPOR TESLİMİ İÇİN GEREKEN FORMA BURAYA TIKLAYARAK ULAŞABİLİRSİNİZ

DUYURULAR